ÜNNEPI SZÁLLÍTÁSI REND 2024
Az ünnepek közeledtével szeretnénk néhány fontos információt megosztani veletek a karácsonyi szállítási rendünkről, hogy a lehető legjobban tudjatok tervezni, és minden időben a fa alá kerülhessen. Tudjuk, hogy az év végi időszak mindenki számára izgalmas, de néha stresszes is lehet, különösen, ha csomagokra várunk. Ezért célunk, hogy minden fontos részletet előre tisztázzunk, és ne maradjon bennetek kérdés.
Karácsonyi szállítás - Hogyan működik nálunk?
Az ünnepi időszakban a futárszolgálatok a megszokottnál jóval több csomagot szállítanak, ezért a szállítási idők megnövekedhetnek, és a kézbesítés hosszabb időt vehet igénybe. Mi azonban mindent megteszünk, hogy a rendeléseiteket a lehető leggyorsabban útnak indítsuk.
MPL csomagszállítás
A GLS futárszolgálatnak átadott csomagjaink az elmúlt évek tapasztalatai alapján a legtöbbször maximum +1 munkanapon belül megérkeznek a címzettekhez, még a karácsonyi hajtás idején is. Bár az ünnepi időszakban kisebb késések előfordulhatnak, a MPL szállítás általában gyors és megbízható.
Amit mi vállalunk
Mi mindent megteszünk azért, hogy a rendeléseket a lehető leggyorsabban feladjuk, és az összes csomag időben útnak induljon. A futárszolgálatok terheltségére azonban sajnos nincs befolyásunk, ezért szíves megértéseteket és türelmeteket kérjük. Köszönjük, hogy minket választotok, és hogy az ünnepi hajtásban is számíthatunk rátok!
Fontos határidők a karácsony előtti kiszállításhoz
- DECEMBER 16. - ha rendelésedet leadtad akkor 80-90%-ban garantáljuk, hogy a csomag még karácsony előtt megérkezik hozzátok.
- DECEMBER 17. - én már csak csomagokat adunk fel
DECEMBER 18. és JANUÁR 2. között szabadságon leszünk!
Változás az utánvétes fizetésben!
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján az ünnepek alatti utánvétes rendelések jelentős része visszaérkezik hozzánk, mert sokan azt hiszik, hogy azonnal tudunk szállítani, ahogyan egy robotizált nagy nemzetközi multi. Bár szeretnénk minden kívánságot teljesíteni, sajnos nálunk sem robotok dolgoznak éjjel-nappal. Ezért úgy döntöttünk, hogy december 17. és január 2. között utánvétes fizetési mód nem lesz elérhető. A bankkártyás vagy előre utalásos fizetési lehetőségek azonban továbbra is rendelkezésre állnak.
2025-ös kezdés
Január 3-án térünk vissza, amikor elkezdjük feldolgozni beérkezési sorrend szerint a december 17. és január 2. között beérkezett megrendeléseket, valamint megkezdjük a szükséges termékek beszerzését. Az első csomagfeladási napunk január 6. lesz.
Köszönjük a megértéseteket és türelmeteket!
Az év vége mindig különleges időszak, és mi is azon dolgozunk, hogy minden megrendelés időben megérkezzen hozzátok. Nagyon hálásak vagyunk, hogy minket választotok, és reméljük, hogy az idei ünnepek is tele lesznek boldogsággal és szeretettel.
Gyakran ismételt kérdések
- Miért nincs utánvétes fizetés az ünnepek alatt? - Az utánvétes rendelések visszaérkezése az ünnepek alatt sok nehézséget okoz, ezért inkább előre fizetési módokat kínálunk ebben az időszakban. Így elkerülhetjük a felesleges köröket, és ti is biztosak lehettek benne, hogy rendelésedet mihamarabb feldolgozzuk.
- Mit tehetek, ha kérdésem van az ünnepi időszakban? - Bár a két ünnep között zárva tartunk, a weboldalon található chat ablakban bármikor írhattok nekünk. Amikor csak időnk engedi, igyekszünk minél hamarabb válaszolni, hogy segítsünk nektek.
- Mi történik, ha a rendelésem nem érkezik meg karácsony előtt? - Ha valamilyen okból nem tudjuk garantálni a rendelésed karácsony előtti teljesítését, mindenképpen felvesszük veled a kapcsolatot, hogy egyeztessünk a lehetőségekről. Igyekszünk minden csomagot időben elküldeni, de ha úgy látjuk, hogy a szállítási határidő nem tartható, értesítünk, hogy közösen találjunk megoldást.
- Miért érdemes előre tervezni? - Az ünnepi időszakban a futárszolgálatok megnövekedett terhelése miatt a szállítási idő sajnos kiszámíthatatlanabbá válik. Minél előbb adod le a rendelésedet, annál nagyobb az esélye, hogy a csomag időben megérkezik. A legfontosabb határidőket is feltüntettük a szállítási tájékoztatóban, hogy könnyebb legyen előre tervezni.
- Mit tehetek, ha karácsony után adtam le a rendelésem? - Ha december 17. után adod le a rendelésedet, azt a szabadságunk után, január 3-án kezdjük feldolgozni. A szükséges termékek beszerzése után az első csomagfeladási nap január 6. lesz. FONTOS!, amennyiben a rendelésed végösszege nem kerül kiegyenlítésre, úgy rendelésedet töröljük, ezért kérlek mindenképpen gondoskodj a fizetés sikerességéről legkésőbb január 2-ig!
- Mikor tudok újra telefonon elérni titeket? - A karácsonyi szünet alatt, december 17. és január 2. között telefonon nem leszünk elérhetők. Január 3-án indul újra a telefonos ügyfélszolgálatunk. Addig is emailt info@plash.hu bármikor írhatsz nekünk, és amikor csak tudunk, válaszolunk.
- Mi történik, ha hibás terméket kapok vagy más problémám adódik? - Ha bármilyen probléma merülne fel – például hibás termék, hiányos rendelés, vagy bármi más – írj nekünk. Amint visszatértünk a szabadságról, elsőként ezeket az ügyeket kezeljük, hogy minél hamarabb megoldást találjunk!