A gyerekek kedvence: elektromos kisautók, motorok, gokartok ÓRIÁSI választéka>>ÚJ ALACSONY ÁRON! TELJESEN EREDETI AUDI, BMW, MERCEDES << EXTRA AJÁNDÉKKAL

Plash Vs nagyobb Marketplace oldalak!

Plash Vs nagyobb Marketplace oldalak!

Nagyon sok előnnyel jár, ha a plash.hu oldalon regisztrál, és közvetlenül tőlünk rendeli meg a terméket. A piac minket is rávezetett arra, hogy ne csak a saját webáruházunkban forgalmazzuk termékeinket, hanem más platformokon, úgynevezett Marketplace felületeken.

Ezek a nagy Marketplace oldalak gyűjtőoldalak, ahol sok cég forgalmazza a saját termékeit, nem kevés jutalékot fizetve ezeknek a nagy cégeknek. Cserébe felületet biztosítanak a kisebb cégeknek, megfigyelik melyek a legjobban eladott termékeik, és Ők is elkezdik forgalmazni. Egyszóval a kiscégek fizetnek azért, hogy a nagy cég rajtuk keresztül piackutatást végezzenek.

Ezért pár dolgot leírunk, ami segíthet a döntésben, hogy hol előnyösebb vásárolni:

Google kereső:

A legfontosabb lépés a termék megtalálása után, hogy megnézzük az illető Marketplace oldalon, hogy ki a termék forgalmazója. Rákeresünk az interneten, és ezen cégek 95%-nak már van saját webáruháza, ahol ugyanazok a termékek megtalálhatóak, sokszor sokkal olcsóbban, már csak azért is, mert a Marketplace oldalakon rá kell tenni a kiszabott jutalékot is. Sokszor a Marketplace oldalak külön-külön számítják fel a postaköltséget. Pl., ha veszünk a Marketplace oldalon két "Cipő rendszerező"-t a kiszállítása 5600Ft, ez a forgalmazó oldalán csak 2800Ft.

Email értesítő:

A nálunk való regisztrációkor Ön megadja az email címét, amit a fent nevezett oldalak nekünk nem adnak át, így a megrendelőink nem kapnak értesítőt a megrendelt áru állapotáról. A rendelés állapotát hiába állítjuk át "feldolgozásra vár"-ról, "postázás"-ra, a megrendelő erről nem kap értesítést, csak akkor, ha közvetlen tőlünk rendel. Egyszóval, nem tudunk kommunikálni az ügyfeleinkkel, és ők sem velünk. Nem kevés esetben az ügyfél véletlenül rossz telefonszámot, címet ad meg a vásárláskor. Email cím hiányában nem tudunk kommunikálni a megrendelővel, a megrendelést törölnünk kell, mert nem tudjuk kézbesíteni a megrendelt terméket.

Panaszkezelés, elállás:

Sok megrendelő nem is tudja, hogy a Plash Magyarország Kft-től rendelt. Amennyiben a vásárlónak gondja akadt a termékkel, az első levelét a fent említett Marketplace oldalaknak küldi, és így kerül a levél hozzánk. A Marketplace-ek feltüntetik, hogy ki a forgalmazó, de a lap alján, vagy olyan kis betűkkel, hogy a vásárló észre se vegye, hogy nem tőlük vásárol. Így az egymásnak való üzengetéssel elhúzódhat a panaszkezelés, vagy akár a termék cseréje a megrendelő kárára. Amennyiben nálunk regisztrál, ezek az idők lerövidülnek, vagy akár azonnal kezelhetőek. Az egyik Marketplace-nél pozitívum, hogy külön oldal van létrehozva a társforgalmazónak, és az összes forgalmazott termékét megtekinthetjük. Egy másik cégnél ez nem áll fent, ott a lap alján van feltüntetve, hogy ki a forgalmazó nagyon kisbetűvel és a háttérhez színben nagyon hasonló betűvel, hogy a vásárló ne vegye észre. Viszont ezeken az oldalakon a Marketplace-ek a viszonteladó kapcsolati adatait is elrejti, nem valós email címet tesznek közzé.

Termékcsere:

Mivel több vásárló nincs tudatában annak, hogy mely cégtől vásárolt, és ki a termék forgalmazója, előfordulhat (korábban előfordult), hogy az elállási nyilatkozatot, és a terméket nem nekünk küldi vissza, hanem a harmadik félnek, ami több hetes huzavonát idéz elő, mert nem kerül meg a termék, senki nem tudja hol van. Mivel a termék nem kerül vissza a raktárunkba, az ügyfélnek nem tudjuk visszautalni a kifizetett összeget, vagy nem tudjuk a terméket kicserélni. A korábban említett Marketplace-k addig a saját ügyfeleiknek tekintik a vásárlót (még akkor is ha nem tőlük vásárol), amíg nem adódik probléma. Abban a pillanatban, hogy gond van, már a mi ügyfeleink lesznek.

Hírlevél, akció:

Mivel a fent említett Marketplace-k nem adják át a saját ügyfeleink email címét, így nekik nem mi, hanem Ők küldenek hírleveleket a megrendelőinknek. Saját árukészletük reklámozására használják a viszonteladók ügyféllistáját. Így csak akkor kaphat értesítő levelet új termékekről, akciókról, újdonságokról, ha a mi oldalunkon regisztrál, és ott vásárol.

Zárószó:

Kedves meglévő, és leendő ügyfeleink! Amennyiben egy Marketplace oldalon vásárolnak, mindig nézzék meg, ki a termék forgalmazója, keressenek rá és vásároljanak az illető cég honlapján, mert 95%-ban ezeknek a kereskedőknek mindig van saját honlapjuk! Amennyiben felkeresik az illető cég honlapját, akkor olcsóbban is meg tudják vásárolni a termékeket (ott nincs jutalék), és minden termékkel, szállítással, fizetéssel, panaszkezeléssel, termékcserével kapcsolatos értesítést azonnal megkapnak.

Plash Vs nagyobb Marketplace oldalak

Úgyhogy vásárlásra fel, használják a Google keresőt, mert többet spórolnak, mint gondolnák!